انجام بیش از ۷۰۰ سی تی آنژیو قلب در مجتمع بیمارستانی امیرالمومنین(ع) اراک

۲۵ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۵ کد : ۴۵۹۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۶
رییس مجتمع بیمارستانی امیرالمومنین(ع) اراک گفت: در یکسال گذشته بیش از ۷۰۰ نفر از خدمات سی تی آنژیو قلب مجتمع بیمارستانی بهره گرفته اند. به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی خانی دخت با اشاره به اینکه از این دستگاه برای تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی عروقی استفاده می‌شود، گفت: تمامی خدمات ارائه شده در این مجتمع با تعرفه دولتی انجام می شود و این مجتمع با وجود پزشکان متخصص مقیم به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت رسانی به بیماران است.
انجام بیش از ۷۰۰ سی تی آنژیو قلب در مجتمع بیمارستانی امیرالمومنین(ع) اراک

وی این بیمارستان را اساسی‌ترین و راهبردی‌ترین مرکز قلب و عروق دانشگاه دانست و گفت: تلاش مجموعه دانشگاه بر این است که در برجسته‌سازی خدمات قلب و عروق موفقیت‌های چشمگیرتری در این مرکز حاصل شود. 
وی در ادامه با اشاره به اینکه بخش قلب و عروق وابستگی زیادی به تجهیزات و فناوری‌های نوین دارد، عنوان کرد: ارائه خدمات جامع و کافی به بیماران قلب و عروق در گروی ارائه خدمات مبتنی بر تجهیزات به روز است و با راه اندازی این دستگاه به عنوان اولین دستگاه سی تی آنژیوگرافی استان، خدمات قابل توجهی به بیماران مراجعه کننده ارائه شده است. 
رییس مجتمع بیمارستانی امیرالمومنین(ع) اراک؛ ضمن تاکید بر اینکه حداکثر زمان انتظار برای بیمارن سرپایی یک هفته است، افزود: نحوه دریافت نوبت در این خصوص به صورت حضوری و تلفنی از طریق شماره تماس ۳۸۳۶۰۰۰۰- ۰۸۶ و داخلی ۲۱۳۱ و حداکثر زمان جوابدهی ۷۲ ساعت است.
 

کلید واژه ها: بیمارستان امیرالمومنین بیمارستان امیرالمومنین اراک بیماری های قلبی عروقی تجهیزات و فناوری مجتمع بیمارستانی امیرالمومنین


نظر شما :